برچسب PVC پرینتر لیبل زن دو ردیفه 34x51

سایز لیبل: 34x51 میلیمتر

جنس: PVC

تعداد لیبل: 3000

جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول تماس بگیرید

ادامه مطلبShow less
تماس بگیرید
ناموجود
(6 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

برچسب پیرینتر لیبیل زن لیبل ها یا برچسب ها کالایی می باشند که از جنس کاغذ، پی وی سی و متال در ابعاد مختلف ساخته می شوند تا اطلاعات کالایی را روی آن چاپ کرده و بر روی کالا بچسبانیم. لیبل یا برچسب مورد نظر از جنس PVC می باشد و به خاطر پلاستیکی بودن مقاوت بسیار بالایی دارد و به سرعت خراب نمی شود و در برابر کشیدگی نیز بسیار مقاوم است. برچسب های پی وی سی معمولا برای چاپ اطلاعات قطعات خودرو و... به کار می رود.

لیبل PVC پرینتر لیبل زن مورد بررسی به رنگ نارنجی و دو ردیفه می باشد. هر یک از برچسب ها دارای ابعاد 34 در 51 میلیمتر می باشد و در مجموع 3000 عدد لیبل در هر رول موجود می باشد. این برچسب ها به دور یک هسته استوانه ای رول می شوند و یک طرف این لیبل ها خاصیت چسبندگی بالایی دارد تا بر روس سطوح کالا بچسبد.

برچسب پی وی سی دو ردیفه پرینتر لیبل زن PVC Label 35x50

چاپ بر روی این لیبل های PVC توسط پرینترها و ریبون های لیبل زن انجام می گیرد. ریبون های لیبل زن قابل استفاده از نوع وکس / رزین و رزینی می باشد. این لیبل ها دارای چسبندگی و مقاومت بالایی می باشند و همواره مورد اعتماد مشتریان بوده است.

برچسب پی وی سی تک ردیف پرینتر لیبل زن 3000 تایی با قیمت مناسب در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد و شما می توانید جهت سفارش این محصول با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید

ویدئو آموزش نحوه قرار دادن لیبل درون پرینترهای لیبل زن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم