برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

برچسب کاغذی دو ردیفه پرینتر لیبل زن Paper Label 30x45

سایز لیبل: 30x45 میلیمتر

جنس: کاغذی

تعداد لیبل: 4000

ادامه مطلبShow less
تماس بگیرید
موجود است
(1 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

برچسب کاغذی دو ردیفه پرینتر لیبل زن Paper Label 30x45:

برچسب ها لیبل های کاغذی جهت چاپ اطلاعات و قیمت محصولات به کار می رود. یک طرف لیبل ها دارای قابلیت چسبندگی بالایی می باشد تا پس از چاپ بتوان به راحتی بر روی کالا آن را چسباند. برچسب ها و لیبل ها در ابعاد مختلفی ساخته می شوند تا بتوانند رنج وسیعی از نیازها را براورده کنند. لیبل کاغذی مورد بررسی دارای 3 ردیف لیبل می باشد که ابعاد هر برچسب 30 در 45 میلیمتر می باشد.

لیبل ها و برچسب ها از انواع جنس های مختلفی مثل کاغذ، PVC و فلز ساخته می شوند و هر کدام کاربرد ویژه خود را دارد. لیبل ها در اندازه های مختلف به صورت نوارهایی ساخته می شوند و دور یک هسته مرکزی به صورت استوانه ای پیچیده می شود. در هر رول برچسب های کاغذی دو ردیفه، 4000 عدد لیبل موجود می باشد و بسیار مقرون به صرفه می باشد. قدرت چسبندگی لیبل ها بالا بوده و به راحتی از بین نمی روند.

برای چاپ بر روی لیبل های کاغذی از پرینترهای و ریبون های لیبل زن استفاده می شود. از این لیبل ها می توان برای چاپ اطلاعات تمامی محصولات و کالاها و همچنین برچسب برای موارد دیگر استفاده کرد. این محصول با قیمت مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد و شما می توانید برای سفارش محصول با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ویدئو آموزش نحوه قرار دادن لیبل درون پرینترهای لیبل زن:

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم