برچسب متال تک ردیفه پرینتر لیبل زن Metal Label 50x80

سایز لیبل: 50x80 میلیمتر

جنس: متال

تعداد لیبل: 1000

جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول تماس بگیرید

ادامه مطلبShow less
تماس بگیرید
موجود است
(1 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

برچسب متال تک ردیفه پرینتر لیبل زن Metal Label 50x80:

لیبل ها و برچسب ها ابزاری برای قرار دادن اطلاعات و قیمت کالا بر روی آن می باشد. این لیبل ها و برچسب ها دارای انواع مختلفی می باشند و از جنس های مختلفی همچون کاغذ، PVC و متال ساخته می شوند. لیبل مورد بررسی از جنس متال می باشد. همچنین لیبل ها در ابعاد مختلف بر اساس نیازهای مختلف طراحی می شوند. لیبل متال مورد نظر به صورت یک رول نواری تک ردیفه می باشد که بر روی آن 1000 عدد لیبل با ابعاد 50 در 80 میلیمتر قرار داده شده است. ایی برچسب ها دارای رنگ خاکستری می باشند. عرض این نوار رول شده 85 میلی متر می باشد.

لیبل ها و برچسب های متال مقاومت بسیار بالایی دارند و مناسب برای کاربردها و کالاهایی می باشند که نیاز به ماندگاری و مقاومت بالای لیبل می باشد، مثلا برچسب کارهای چوبی، قطعات ماشین، تایرها و... از جنس متال می باشد. این لیبلها قدر چسبندگی بالایی دارد و کار چاپ بر روی آن مقاومت بالایی در برای عوامل محیطی همچون رطوبت و تغییرات دما دارد. برای انجام چاپ بر روی این لیبل ها از پرینتر های لیبل زن استفاده می گردد. همچنین برای انجام چاپ بر روی این لیبل ها نیاز به ریبون های لیبل زن رزین و سوپر رزین می باشد و از نوع وکس نمی توان استفاده کرد. ماندگاری و مقاومت چاپ توسط ریبون های رزین بسیار بالاست.

لیبل های متال 1000 تایی تک ردیفه با قیمت مناسب در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد. جهت سفارش این محصول می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ویدئو آموزش نحوه قرار دادن لیبل درون پرینترهای لیبل زن:

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم