برچسب کاغذی تک ردیفه پرینتر لیبل زن Paper Label 45x75

سایز لیبل: 45x75 میلیمتر

جنس: کاغذی

تعداد لیبل: 1000

جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول تماس بگیرید

ادامه مطلبShow less
تماس بگیرید
موجود است
(0 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

برچسب کاغذی تک ردیفه پرینتر لیبل زن Paper Label 45x75:

برچسب ها و لیبل های کاغذی در ابعاد مختلف برای نیازهای مختلفی طراحی و ساخته می شوند. لیبل ها به صورت نوارهای کاغذی، متال و PVC می باشد که یک طرف آن قابلیت چسبندگی دارد و بر روی سطح کالا قرار می گیرد و طرف دیگر آن مخصوص چاپ اطلاعات و قیمت کالا می باشد. در تمامی فروشگاه ها و کالاهای خریداری می توان لیبل ها را در طرح ها و ابعاد گوناگون مشاهده کرد. لیبل کاغذی مورد بررسی به صورت رول تک ردیفه 45 در 75 میلیمتر می باشد که 1000 عدد لیبل بر روی هر رول موجود می باشد.

برای چاپ بر روی این لیبل ها و برچسب از پرینترهای حرارتی و لیبل زن استفاده می گردد که چاپ توسط ریبون های لیبل زن انجام می گیرد. برای چاپ بر روی لیبل های کاغذی می توان از ریبون های وکس و یا رزین استفاده کرد اما چون کاغذ ماندگاری بالایی ندارد و نیازی به چاپ با مقاومت بالا نیست معمولا از نوع وکس ریبون استفاده می گردد تا چاپ مقرون به صرفه تر باشد. برای مصارفی که نیاز به مقاومت در برابر عوامل مختلفی همچون رطوبت و ... و ماندگاری بالا می باشد از لیبلهای متال و ریبون های نوع رزین برای چاپ استفاده می گردد. در هنگام خرید لیبل به ابعاد آن توجه داشته باشید تا با ابعاد ریبون مورد مصرف یکسان باشد تا از هدر رفت ریبون اضافی جلوگیری شود.

لیبل های کاغذی تک ردیفه 1000 تایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد و شما می توانید جهت سفارش این محصول با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ویدئو آموزش نحوه قرار دادن لیبل درون پرینترهای لیبل زن:

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم