برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

کارتریج تونر پرینتر 3020 اچ پی

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش 374
دوست داشتن0

پرينتر ليزري 3020 اچ پي، سه كاره است و كاربردهاي پرينتر، اسكن و كپي در يك دستگاه جمع شده است. اين پرينتر چندكاره قابليت چاپ 14 برگ در دقيقه را دارد. كيفيت چاپ در اين پرينتر dpi 1200 است و توان چاپ 7000 برگ در ماه را دارد و براي همين مناسب كارهاي اداري است. اين پرينتر چند منظوره در مقايسه با پرينترهاي تك كاره، باعث كاهش هزينه‌ها و صرفه‌جويي انرژي مي‌شود. تونر سازگار با كارتريج تونر ليزري پرينتر 3020 اچ پي، مدل HP 12A است كه ظرفيت آن چاپ 2100 برگه است.

کارتریج تونر پرینتر 3020 اچ پی چه ويژگي‌هايي دارد؟

كارتريج 12A با شناسه فني Q2612A جوهر مشكي دارد و در برابر محو شدن مقاوم است و به همين دليل، ضايعات كاغذ به حداقل مي‌رسد و در نتيجه بهره‌وري بالا مي‌رود. تونر 12A از آخرين فناوري HP بهره برده، در نتيجه امكان برقراري ارتباط با چاپگر را ايجاد مي‌كند. براساس اين ويژگي، امكان دريافت هشدار ايجاد مي‌شود و مي‌توانيد روي چاپ و هزينه‌ها نظارت داشته باشيد.

ميانگين چاپ با كارتريج تونر 12A اچ پي، به طور ميانگين 2000 برگ است كه براساس نوع كار، متغيير است. به طور مثال اگر، در كنار چاپ اطلاعات متني، تصاوير نيز چاپ شود، از اين ظرفيت كمتر مي‌شود.

hp 12a

تفاوت‌های کارتریج تونر پرینتر 3020 اچ پی اصل با طرح

کارتریج تونر لیزری پرینتر 3020 اچ پی (HP 12A) به صورت اصل و طرح اصل در بازار عرضه مي‌شود. كارتريج اصل توسط شركت اچ پي ساخته و به همراه پرينتر عرضه مي‌شود. كارتريج‌هاي اصل به دليل كيفيت بالاي چاپ، قيمت بالايي دارند. كارتريج‌هاي طرح اصل توسط ديگر سازنده‌ها ساخته مي‌شود. به كارتريج طرح اصل، كارتريج طرح نيز گفته مي‌شود.

اين كارتريج‌ها شامل كارتريج‌هاي سازگار، بازتوليد، بازيافتي و دوباره پر شده است. به همين دليل براي خريد كارتريج طرح اصل HP 12A بسيار دقت داشته باشيد و از فروشنده‌هاي معتبر آن را خريداري كنيد.

hp 3020

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم