دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

کارتریج تونر پرینتر 3030 اچ پی

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش 279
دوست داشتن0

پرينتر ليزري 3030 اچ پي، پرينتر مشكي چهار كاره است كه كاربرد پرينت، اسكن، كپي و فاكس را دارد. با خريد اين پرينتر، علاوه بر هزينه، مي‌توانيد فضا را مديريت كنيد، زيرا به جاي خريد 4 دستگاه مختلف براي تك تك اين قابليت‌ها، يك دستگاه با 4 كاربرد مختلف مي‌توانيد خريداري كنيد. سرعت چاپ در اين پرينتر 14 برگ در دقيقه است و توان چاپ 15000 برگ در ماه را دارد.

ويژگي‌هاي کارتریج تونر پرینتر 3030 اچ پی

كارتريج تونر مناسبت پرینتر ليزري 3030 HP، مدل HP 12A است. ظرفيت اين نوع كارتريج، حدود 2100 برگ است كه به نوع كار با پرينتر، اين ميزان تغيير مي‌كند. كارتريج 12A اچ پي، تونر پودري است كه در پرينترهاي ليزري و دستگاه‌هاي كپي در كارتريج تونري براي چاپ روي كاغذ به كار مي‌رود. به كارتريج تونرها، تونر ليزري نيز گفته مي‌شود، يكي از اجزاي اصلي پرينترها هستند. كارتريج‌هاي تونري، حاوي پودر تونر است. كارتريج تونر مدل HP 12A با كد فني Q2612A و رنگ مشكي در بازار شناخته مي‌شوند.

hp 12a

كارتريج تونرهاي اصل چه تفاوتي با كارتريج تونرهاي طرح اصل دارند؟

كارتريج تونرها به دو صورت اصل و طرح اصل توليد مي‌شوند. كارتريج تونرهاي اصل توسط شركت سازنده (HP) ساخته مي‌شود، اين كارتريج‌ها كيفيت بالايي در چاپ دارند و به دليل كيفيت بالا، رنگ‌هاي زنده و واقعي را به ارمغان مي‌آورند و مي‌توانيد عكس، متون و اشكال گرافيكي را با بهترين كيفيت چاپ كنيد. به همين دليل قيمت بالايي دارند.

كارتريح تونر طرح اصل 12AHP، توسط شركت‌هاي ديگر ساخته شده و سازگار با پرينتر ليزري 3030 اچ پی است. كيفيت چاپ در كارتريج تونر طرح اصل، به مراتب از اصل آن، كمتر است و براي همين، قيمت آن پايين‌تر از اصل آن است. با اين حال، اگر مشكلي براي هزينه بالا نداريد، پيشنهاد ما خريداري كارتريج اصل است. براي تهيه كارتريج طرح اصل، بايد بسيار دقت كنيد و آن را از فروشگاه‌هاي معتبر تهيه كنيد.

hp 3030 printer

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم