دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

کارتریج تونر پرینتر 3015 اچ پی

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش 359
دوست داشتن0

كارتريج يكي از اجزاي اصلي پرينترهاي ليزري است. كارتريج قطعه‌اي از پرينتر است كه وظيفه نگهداري رنگ يا پودر رنگ را برعهده دارد. اجزاي ديگري داخل كارتريج هستند، اين اجزا كنار هم وظيفه چاپ را برعهده دارند. براي همين قطعه مهمي در پرينترها محسوب مي‌شوند. يكي از ويژگي‌هاي شاخص پرينتر ليزري 3015 اچ پي، سرعت و كيفيت بالاي پرينت آن است. با اين پرينتر مي‌توانيد، اسناد را به صورت سياه و سفيد با ظرفيت چاپ 100000 برگ در ماه، با سرعت چاپ 40 برگ در ثانيه، چاپ كنيد.

درباره کارتریج تونر پرینتر 3015 اچ پی بيشتر بدانيد

كارتريج داخل پرينتر ليزري 3015 HP، از نوع starter است و در نتيجه به ميزان كمتري قابليت چاپ دارد. كارتريج 12A با پرينتر 3015 اچ پي سازگار است. كارتريج تونر HP 12A ظرفيت چاپ حدود 2500 برگ را دارد كه تعداد دقيق آن به نوع چاپ و پرينتر بستگي دارد. به طور مثال اگر پرينت فقط حاوي اطلاعات متني باشد، تعداد بيشتري مي‌توان پرينت گرفت. كارتريج تونر 12A اچ پي با شماره فني Q2612A در بازار شناخته مي‌شود.

hp 12a

كارتريج تونر اصل بخريد يا طرح اصل؟

كارتريج تونر HP 12A به صورت اصل و طرح اصل توليد و در بازار عرضه مي‌شود. كارتريج‌هاي اصل به دليل اينكه شركت سازنده پرينتر آن‌ها را می‌سازند، دارای کیفیت بالا هستند. اگر كيفيت و افزايش عمر مفيد پرينتر، براي‌تان مهم‌تر از هزينه است، بهترين توصيه خريد كارتريج تونر اصل است. اين كارتريج تونر با طرح اصل توسط سازنده‌هاي ديگر توليد و روانه بازار مي‌شود.

براي خريد كارتريج تونرهاي طرح اصل، بايد بسيار دقت داشته باشيد و از فروشنده‌هاي معتبر آن‌ها را تهيه كنيد. رنگ تونر كاتريج تونر  12Aاچ پي به رنگ مشكي است و براي كارهاي اداري و خانگي مناسب است. كارتريج تونر HP 12A چاپ دقيق و واضحي دارد و نحوه نصب آن بسيار آسان است. اين كارتريج تونر مطابق با پرينتر ليزري اچ پي كار مي‌كند و منجر به عملكرد مداوم آن مي‌شود.

hp 3015 printer

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم