برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تخته وایت برد مغناطیسی فلزی سایز 60x90 سانتی متر

ابعاد: 60 در 90 سانتی متر

گارانتی: دارد ( سلامت فیزیکی کالا )

رنگ: سفید

جنس: فلزی

ادامه مطلبShow less
تماس بگیرید
موجود است
(0 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تخته وایت برد مغناطیسی فلزی سایز 60x90 سانتی متر:

تخته وایت برد های فلزی مورد بررسی دارای خاصیت مغناطیسی دارد و به رنگ سفید می باشد. ابعاد فیزیکی این تخته وایت برد ها 60 در 90 سانتی متر می باشد. این تخته وایت برد دارای ضخامت 2 سانتی متر بوده و وزن آن 3 کیلوگرم است. حمل و جابجایی این تخته آسان بوده و قابل جابه جا کردن می باشد و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. این تخته های وایت برد مناسب برای مدارس، دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و... می باشد.

تخته وایت برد های فلزی بهترین نوع تخته وایت برد ها به شمار می روند و طول عمر بسیار بالایی دارند. همچنین به علت خاصیت مغتاطیسی آن، می توان کاغذ ها و یادداشت های مختلف و همچنین تخته پاک کن را روی آن قرار داد. این تخته های وایت برد دارای درجه کیفی A بوده و به راحت خراش بر نمیدارد و کیفیت نوشتاری بالایی دارد. جنس پشت تخته وایت برد، ام دی اف 3 میل می باشد و مقاومت آن را افزایش می دهد. نوع ام دی اف نسبت به نئوپان و فیبرهای دیگر مقام تر بوده و سبک تر است. این تخته های وایت برد ظرافت و طراحی زیبایی دارند و بسیار سبک می باشند.

تخته وایت برد مغناطیسی فلزی 60 در 90 سانتی متر با کیفیتی عالی و قیمت مناسب در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد. جهت سفارش این کالا می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم