برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماژیک هایلایت اونر مدل Owner Fade Proof

مدل: Owner Fade Proof

گارانتی: دارد ( سلامت فیزیکی کالا )

نوع نوک: تخت

کشور سازنده: کره

ادامه مطلبShow less
تماس بگیرید
موجود است
(0 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ماژیک هایلایت اونر مدل Owner Fade Proof:

ماژیک های هایلایت اونر Owner محصولی از کشور ژاپن بوده و کیفیت و کارایی فوق العاده ای دارد. این ماژیک های هایلایت در چهار رنگ سبز، آبی، قرمز، نارنجی و زرد تولید می شود و در فروشگاه موجود می باشد. ماژیک های هایلایت اونر کیفیت ساخت بالایی دارند و جوهر آن ماندگاری بالایی دارد.

جنس نوک ماژیک هایلایت اونر از فیبر می باشد و به صورت تخت طراحی شده است. این ماژیک ها قابلیت شست و شو و یا شارژ مجدد ندارند و پس از اتمام آن باید ماژیک دیگری تهیه نمایید. همچنین این ماژیک ها در برابر عواملی که سبب پاک شدن نوشته می شود بسیار مقاوم هستند و نوشته آن ها به زودی پاک نمی گردد. ماژیک های هایلایت اونر مناسب برای علامت گذاری موارد مهم بر روی کاغذ می باشد. این ماژیک ها دارای گیره مخصوص بر روی بدنه خود می باشند تا به راحتی آن را در جیب خود قرار دهید. مواد و جوهر های به کار رفته در ساخت این ماژیک ها بر پایه آب می باشد و به هیچ عنوان سمی نبود و برای سلامتی خطرناک نیست.

ماژیک هایلایت اونر در طرح ها و رنگ های مختلف و کیفیت عالی در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد. جهت سفارش محصول می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم