برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

فیلم فیوزینگ پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP LaserJet 2015

جنس بدنه: پلاستیک با روکش تفلون

قابل استفاده در: پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP LaserJet 2015

 دارای ضمانت و گارانتی

 فروش به صورت تکی و عمده

ادامه مطلبShow less
قیمت: 173,000 تومان
موجود است
(2 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

فیلم فیوزینگ پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet 2015:

پرینترها و چاپگرها قطعات و لوازم مختلفی دارند که به مرور و بر اثر کار کردن بعضی از این قطعات خراب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. یکی از این قطعات، فیلم فیوزینگ می باشد. فیلم فیوزینگ قطعه ای استوانه ای از جنس پلاستیک و یا فلزی می باشد که روکشی از جنس تفلون بر روی آن کشیده شده است. در حین چاپ و کار کردن پرینتر، فیلم فیوزیگ به کمک نیروی پرس رولر دائما در حال چرخش می باشد. کار فیلم فیوزینگ این می باشد که تونر و پودر جوهر که توسط کارتریج بر روی کاغذ ریخته شده است را به کمک هیتر، حرارت داده و پرس می کند تا چاپ بر روی کاغذ انجام گیرد. پس از انجام چاپ، کاغذ توسط غلطکی به بیرون و سینی خروجی پرینتر منتقل می شود. علت داغ بودن کاغذ خروجی از پرینترها نیز همین وجود فیلم فیوزینگ می باشد.

وجود لایه نازک تفلون بر روی فیلم فیوزینگ سبب می شود تا تونر موجود بر روی کاغذ به فیلم نچسبد و به راحتی بر روی کاغذ حک شود. هیتر موجود بر روی فیلم فیوزینگ، توسط ولتاژ بالا تا 180 درجه گرم شده و تونر را آماده چاپ شدن می کند. فیلم فیوزیگ پرینترهای لیزری طول عمر بالایی دارند و کیفیت و کارایی قابل قبولی دارند. قطعه فیلم فیوزینگ به دلایل مختلفی ممکن است خراب شده و یا پاره شود. یکی از این عوامل می تواند ورود سوزن و یا منگنه و یا هر شیء تیز دیگر به همراه کاغذ درون پرینتر باشد. فیلم فیوزینگ ها معمولا در قطعات مختلف A4 و A5 و با جنس های مختلفی تولید می شوند. در هنگام تهیه قطعات پرینتر توجه داشته باشید که جنس، کیفیت و سایز قطعه با پرینتر شما سازگار باشد.

فیلم فیوزینگ 2015 از جنس پلاستیک با روکش تفلون می باشد و مناسب برای پرینترهای لیزری اچ پی HP LaserJet 2015 می باشد. این پرینترها تک کاره بوده و قابلیت چاپ سیاه و سفید با سرعت چاپ 26 برگ در دقیقه را دارند. کارتریج به کار رفته در چاپ توسط این پرینترها، HP 53A می باشد که ظرفیت چاپ تا 3000 برگ در هر بار شارژ مجدد را دارد. قطعه فیلم فیوزینگ مورد بررسی تولید کشور چین بوده و از نوع درجه یک می باشد و به راحتی پاره و یا خراب نمی شود و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. فیلم فیوزینگ های 2015 اچ پی دارای ابعاد A4 می باشد.

این کالا همراه با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم