برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

رولر پرس پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP LaserJet Pro M1212NF

جنس بدنه: فلزی با روکش سیلیکونی

قابل استفاده در: پرینتر لیزری چهار کاره HP LaserJet Pro M1212NF

 دارای ضمانت و گارانتی

 فروش به صورت تکی و عمده

ادامه مطلبShow less
قیمت: 426,000 تومان
موجود است
(0 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رولر پرس پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP LaserJet Pro M1212NF:

رولر پرس یکی از قطعات داخلی پرینترهای لیزری به شمار می رود. کار این قطعه پرس کردن تونر موجود بر روی کاغذ و انجام کار چاپ می باشد. قطعه رولر پرس تشکیل شده از یک هسته استوانه ای فلزی و با روکشی از پلاستیک یا سیلیکون می باشد. پوشش روی رولر به صورتی می باشد که در دمای بالا مقاوم بوده و نمی سوزد. انجام کار چاپ توسط پرینترهای لیزری به این صورت می باشد که ابتدا تونر و پودر جوهر توسط کارتریج، آماده شده و بر روی نقاط خاصی از کاغذ قرار می گیرد. سپس تونر و کاغذ تا دمای 200 درجه سانتی گراد توسط فیلم فیوزینگ داغ شده و تونر بر روی کاغذ می چسبد. در مرحله آخر تونر بر روی کاغذ توسط رولر پرس، تحت فشار قرار می گیرد و کار چاپ تکمیل می گردد. برای این که در دمای بالا، به کاغذ و چاپ آسیبی نرسد و یا کاغذ نسوزد، باید پرس با سرعت بالایی بچرخد تا کاغذ سریع تر حرکت کند. قطعه رولر پرس با توجه به نوع پرینتر، در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته می شوند. برای این که رولر پرس درون پرینتر لق نخورد و یا حرکت نکند، دو قطعه به نام  بوش پرس در دو طرف آن قرار می گیرد.

قطعه رولر پرس اچ پی HP 1212 از جنس فلزی و روکش سیلیکون، محصولی درجه یک و با کیفیت بالا می باشد. این قطعه سازگار با پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP LaserJet Pro M1212NF می باشد. این پرینتر شامل چاپگر، اسکنر، فکس و دستگاه کپی می باشد. پرینتر 1212 محصولی با کیفیت و پرکاربرد می باشد که می توان برای مصارف اداری و خانگی از آن استفاده نمود. سرعت چاپ آن 19 برگ در دقیقه می باشد. پرس رولر 1212 محصولی با کیفیت و ساخت چین می باشد. کارتریج مناسب با این محصولات، کارتریج لیزری اچ پی 85A می باشد که ظرفیت چاپ 1600 برگ در هر بار شارژ مجدد را دارد.

این کالا همراه با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم