برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

رولر پرس پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 1320

جنس بدنه: فلزی با روکش سیلیکونی

قابل استفاده در: پرینتر لیزری تک کاره HP 1320

 دارای ضمانت و گارانتی

 فروش به صورت تکی و عمده

ادامه مطلبShow less
قیمت: 350,000 تومان
موجود است
(0 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رولر پرس پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 1320:

پرینتر های لیزری قطعات و لوازم جانبی مختلفی دارند که ممکن است بر اثر کارکرد زیاد پرینتر، قطعه خاصی نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. یکی از این قطعات، رولر پرس می باشد. رولر پرس، قطعه ای استوانه ای شکل با نجس فلزی می باشد که دارای روکش پلاستیکی و یا سیلیکونی می باشد. برای پرینترهای مختلف و تولید برندهای مختلف، قطعه پرس ممکن است ابعاد متفاوتی داشته باشد. کار رولر پرس، پرس کردن کاغذ و تونر می باشد و جزء آخرین مراحل چاپ به شمار می رود. در واقع برای انجام چاپ توسط پرینترهای لیزری، تونر توسط کارتریج، آماده و بر روی کاغذ قرار می گیرد. سپس توسط فیوزر و هیتر پرینتر،تونر گرم شده و در مرحله آخر تونر موجود بر روی کاغذ، توسط قطعه پرس تحت فشار قرار می گیرد و باعث تکمیل فرآیند چاپ می شود.
قطعه پرس به شکل استوانه ای است و به هنگام کار کردن پرینتر، غلتیده و کاغذ از زیر آن عبور کرده و توسط کاغ کش به سینی خروجی پرینتر منتقل می شود. معمولا دمای کاغذ و تونر توسط هیتر تا 200 درجه سانتی گراد بالا می رود و برای این که به کاغذ آسیبی نرسد و یا نسوزد، رولر پس باید با سرعت بیشتری حرکت کند. در دو طرف قطعه رولر پرس، قطعه وش پرس قرار میگیرد تا از لق زدن و یا تکان خوردن پرس جلوگیری کند و عملکرد بهتری داشته باشد.

رولر پرس اچ پی 1320 محصولی با کیفیت و درجه یک از برند اچ پی می باشد. این قطعه در کشور چین تولید شده و سازگار با پرینتر لیزری اچ پی HP 1320 می باشد. این پرینتر تک کاره بوده و قابلیت چاپ سیاه و سفید با سرعت 21 برگ در دقیقه می باشد. کارتریج به کار رفته در چاپ توسط این پرینترها، HP 49A می باشد که ظرفیت چاپ تا 2700 برگ در هر بار شارژ مجدد را دارد.

این کالا با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم