برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بوش پرس طرح فابریک پرینتر لیزری اچ پی HP 1010

جنس بدنه: پلاستیک مقاوم

قابل استفاده در: پرینتر HP LaserJet 1010

 دارای ضمانت و گارانتی

 فروش به صورت تکی و عمده

ادامه مطلبShow less
قیمت: 94,000 تومان
موجود است
(0 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بوش پرس طرح فابریک پرینتر لیزری اچ پی HP 1010:

بوش پرس، قطعه ای از جنس پلاستیک بسیار مقاوم می باشد. این قطعه به صورت یک جفت با شکل خمیده می باشد. درون پرینترهای لیزری برای انجام چاپ، تونر توسط کارتریج های لیزری بر روی کاغذ قرار می گیرد. سپس کاغذ و تونر روی آن توسط هیتر گرم شده و بعد از آن توسط پرس مخصوص کاغذ و تونر پرس می شود تا کار چاپ به درستی انجام گیرد. کار بوش پرس این می باشد که در دو طرف قطعه پرس پرینتر قرار گیرد و مانع از لق زدن و تکان خوردن پرس شود. به دلیل فشار زیادی که پرس به کاغذ وارد می کند، بوش پرس نیز تحت فشار بالایی می باشد، لذا باید بسیار مقاوم ساخته شود.

گاهی اوقات به دلیل سایده شدن بوش پرس بر اثر کار زیاد، پرس پرینتر لق زده و هنگام چاپ، صدای بدی از پرینتر بلند می شود. در این حالت باید بوش پرس جدید تهیه کرده و با بوش های قدیمی تعویض کرد. بعضی مواقع نیز حالتی پیش می آید که بوش پرس بر اثر فشار زیاد می شکند که در این صورت نیز باید اقدام به تعویض بوش پرس کنید.

بوش پرس طرح فابریک پرینتر لیزری اچ پی HP 1010

قطعه بوش پرس لیزری اچ پی HP 1010 با کیفیت عالی و جنس درجه یک چینی و طرح فابریک می باشد. این قطعه سازگار با پرینترهای تک کاره لیزری اچ پی HP 1010 می باشد. این پرینتر تک کاره بوده و قابلیت چاپ سیاه و سفید با سرعت 12 برگ در دقیقه می باشد. کارتریج به کار رفته در چاپ توسط این پرینترها، HP 12A می باشد که ظرفیت چاپ تا 2000 برگ در هر بار شارژ مجدد را دارد. همچنین پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP 1010 دست دوم نیز در فروشگاه موجود می باشد.

این کالا همراه با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم