برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دستگاه تفنگ چسب حرارتی سایز بزرگ جانسون مدل Janson G250

تولید: تایوان

توان : 55 وات

نوع : برقی

سایز: بزرگ

ادامه مطلبShow less
تماس بگیرید
ناموجود
(15 رای)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دستگاه چسب تفنگی سایز بزرگ جانسون مدل Janson G250:

چسب های حرارتی یکی از انواع پر کاربرد چسب ها به شمار می روند. چسب های حرارتی از یک استوانه جامد شفاف تشکیل شده اند که در اثر حرارت دیدن، به مایع و چسب مصرفی تبدیل می شوند. این حرارت مورد نیاز توسط تفنگ های مخصوص تامین می شود. به همین دلیل به این چسب ها چسب تفنگی نیز گفته می شود. چسب های حرارتی یا تفنگی به کمک برق و تبدیل انرژی الکتریکی به حرارتی، گرمای لازم را ایجاد کرده و از مجرای مخصوص، چسب مایع خارج شده و به سطح مورد نظر منتقل می شود.

دستگاه تفنگ چسب حرارتی سایز بزرگ جانسون مدل Janson G250

چسب تفنگی جانسون G-250 در سایز بزرگ طراحی و ساخته شده است. این دستگاه تفنگی، محصولی از کشور تایوان بوده و بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد. توان مصرفی دستگاه چسب تفنگی جانسون 250 حدود 55 وات است و به رنگ مشکی در بازار موجود می باشد. چسب های تفنگی به دو صورت برقی و شارژی وجود دارند و در مشاغل مختلفی قابل استفاده است. تفنگ جانسون 250 از نوع برقی بوده و طول کابل اتصال به برق این تفنگ ها 1.5 متر است. همچنین دو تکه چسب حرارتی به همراه تفنگ، در بسته قرار دارد. این تفنگ ها بسیار با دوام بوده و طول عمر بالایی دارند. چسب های حرارتی برای چسباندن سطوح مختلفی از جمله چوب ، فلز ،پلاستیک ، شیشه ، کاشی، سرامیک و چینی , کاغذ و مقوا , چرم و پارچه به کار می رود. چسب های حرارتی یا تفنگی برای مصارف صنعتی، اداری، خانگی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

این کالا همراه با قیمت مناسب و گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا در فروشگاه اچ پی گالری موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم