برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ
نوشته‌های مرتبط

شارژ کارتریج hp 1600

نوشته شده در تاریخ11 ماه پیش 489
دوست داشتن0

کارتریج  hp 1600یکی دیگر از محصولات متنوع کمپانی HP است که با انواع پرینترهای مدل 2605، 2600 و cm1017p سازگاری دارد. شارژ کارتریج hp 1600 نیز امکان‌پذیر است و مانند اکثر برندهای اچ پی در صورت اتمام مواد مصرفی آن، قابل شارژ می باشد. پرینتر 1600hp تک کاره و یکی از بهترین گزینه های خرید برای مصارف خانگی و کسب و کارهای کوچک است. این پرینتر از نوع لیزری بوده و کارتریج اورجینال آن قابلیت چاپ 2000 برگ را دارد.

بعد از اتمام برگ ها، باید آن را شارژ کرد. البته برخی کاربران ترجیح می دهند که از کارتریج اورجینال استفاده نمایند؛ ولی کاربران دیگری هستند که برای صرفه جویی در هزینه ها، شارژ کارتریج hp 1600 را انتخاب می کنند.

 هزینه شارژ کارتریج hp 1600 چقدر است؟  

هزینه شارژ کارتریج hp 1600 بستگی به عوامل مختلفی چون نوع پرینتر (پرینتر جوهر افشان، لیزری، حرارتی، سوزنی)، نوع کارتریج (رنگی، تک رنگ)، میزان کارکرد و تونر دارد. معمولا تعداد پرینت، ابعاد و اندازه جوهر پرینتر نیز در تعیین هزینه های شارژ تاثیر دارند و در حقیقت مشخص کننده جوهر مصرفی پرینتر می باشند. با اتمام جوهر پرینتر، شارژ کارتریج نیز تمام می شود. هر چقدر که جوهر پرینتر از کیفیت پایینی برخوردار باشد، تعداد دفعات شارژ نیز افزایش می یابد. به خصوص این مورد درباره پرینترهای لیزری بیشتر صدق می کند. عموما قیمت پودر تونر، کیفیت پودر تونر، تعداد قطعات تعویضی و محل شارژ در هزینه ها تاثیر دارد.

شما می‌توانید برای شارژ کارتریج 1600 hp از کارتریج 124A hp استفاده کنید. این کارتریج علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت چاپ شما را تضمین می‌کند. برای اطلاع از هزینه و خرید کارتریج HP 124A کافی است با مراجعه به سایت اچ پی گالری و تماس با شماره  02188851183 با ما در ارتباط باشید. 

زمان شارژ کارتریج hp 1600چه زمانی است؟

زمان شارژ کارتریج hp 1600 مانند سایر پرینترهای اچ پی با اتمام مواد مصرفی تعیین می شود. کیفیت کارتریج های 1600 اچ پی باعث شده تا قابلیت شارژ مجدد آنها افزایش پیدا کند. با این وجود در صورتی که نشانه هایی مانند چراغ هشداردهنده وضعیت کارتریج، کاهش کیفیت پرینت ها، کمرنگ شدن صفحه های چاپ شده، گزارش میزان صفحات پرینت شده و میزان تونر باقی مانده را مشاهده کردید، باید برای شارژ مجدد اقدام نمایید. بهترین کار برای مشخص کردن زمان شارژ کارتریج رفتن به تنظیمات پرینتر و چاپ کردن Supply Status می باشد. اگر به موقع کارتریج را شارژ نکنید، باید برای تعویض کارتریج اقدام کنید.

در صورتی که پس از شارژ کارتریج، پرینتر شما با مشکل مواجه شود تنها کافی است مقاله مشکلات بعد از شارژ کارتریج hp را مطالعه کنید.

شارژ کارتریج hp 1600 از اچ پی گالری

اچ پی گالری نماینده فروش آنلاین و آفلاین انواع کارتریج و شارژ کارتریج hp و برندهای دیگر است. این فروشگاه با ارائه بهترین محصولات برای شارژ کارتریج، ضمانت محصولات خود را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد. در صورتی که در مورد هر یک از محصولات و شارژ کارتریج سوال یا ابهامی دارید می‌توانید با کارشتاسان ما از طریق شماره 02188851183 و یا وب سایت ما در ارتباط باشید. 

با شارژ کارتریج hp 1600 کیفیت و رنگ‌های موجود در پرینتر خود را زنده نگه دارید و از نتیجه کار خود راضی باشید. 

محصولات مرتبط
0 تومان
✔ رنگ: مشکی.آبی.زرد.قرمز ✔ پرینترهای سازگار: HP Color LaserJet 1600 , 2600 , 2605 , CM1015MFP , CM1017MFP ✔ دارای ضمانت و گارانتی بدون قید و شرط تعویض ✔ کد کارتریج: Q6000A ✔ قابلیت شارژ: دارد ✔ توان چاپ: 2500 برگ A4...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم