برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

نشناختن کارتریج بعد از شارژ

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش 946
دوست داشتن0

فرقی نمی کند شما از چه پرینتری (اچ پی، کانن، برادر، اپسون) استفاده می کنید. به هرحال بعد از شارژ کارتریج یا تعویض آن ممکن است به مشکل بخورید.

نشناختن کارتریج بعد از شارژ، و مشکلات بعد از آن

معمولا بعد از شارژ کارتریج و یا تعویض آن، ممکن است کاربران اغلب به مشکل بخورند و با اخطارهایی روبرو شوند که تابحال آن را ندیده اند. مشکلاتی مانند شناسایی نشدن کارتریج و یا پرینت نگرفتن پرینتر از این دسته مشکلات هستند.

یکی از مشکلاتی که بیشتر از همه در پرینتر به چشم می آید، شناسایی نشدن کارتریج است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم.

یکی از عواملی که ممکن است کارتریج شناسایی نشود، به بسته بندی آن مربوط می شود، زیرا روکش پلاستیکی در کارتریج را باید جدا کنید تا کارتریج توسط پرینتر شناسایی شود. نصب نادرست کارتریج و کثیف بودن اتصالات نیز از دیگر عوامل نشناختن کارتریج است.

نکته ی دیگری که ممکن است وجود داشته باشد، مشکلات نرم افزاری است. این مشکلات اغلب مربوط به بروز نبودن فریمور و درایور پرینتر است. برای بروز نگه داشتن درایور پرینتر، می توانید به سایت اصلی کمپانی وارد شوید و درایور مربوط به پرینتر خود را دانلود کنید.

نشناختن کارتریج بعد از شارژ

نشناختن کارتریج بعد از شارژ  با نشانه سفید چاپ شدن!

اگر شما هم با مشکل سفید چاپ کردن دسته و پنجه نرم میکنید، ممکن است مشکل نشناختن کارتریج بعد از شارژ بوده باشد! پس باید را حل این قضیه را هم بدانید. زیرا این یک مشکل بسیار رایج در پرینتر است. برای رفع این مشکل در اولین قدم شما باید، کارتریج سازگار با پرینتر خود را انتخاب نمایید.مخصوصا بعد از شارژ کارتریج که بسیاری از افراد فکر می کنند مشکل از عدم شناسایی پرینتر بوده است. برای رفع این مشکل در اولین قدم شما باید، کارتریج سازگار با پرینتر خود را انتخاب نمایید.  زیرا استفاده از کارتریج های ناسازگار با پرینترتان می تواند این مشکل را برای شما بوجود بیاورد.

دومین قدم، باید به یاد داشته باشید که نوار کارتریج را بردارید. زیرا با وجود نوار پلمپ، پرینت شما سفید خواهد شد.

درست قرار دادن کارتریج در پرینتر یکی دیگر از نکاتی است که باید توجه داشت. حال باید زمانی را به تمیز کردن هد اختصاص دهید . این کار معمولا به صورت دستی از طریق الکل و یا به صورت خودکار از طریق پرینتر انجام می شود.

بعد از تمام این کارها، برای این که ببینید مشکلتان حل شده است. یک پرینت توسط چاپگرتان بگیرید. اگر هنوز هم مشکلاتان حل نشده است. مطمئن باشید مشکل شما مربوط به سخت افزار پرینترتان است. که باید این مشکل از طریق تعمیر کار پرینتر حل شود.

تونر ریزی کارتریج از عوامل نشناختن کارتریج بعد از شارژ!

از مشکلات زیادی که اغلب کاربران با آن مواجه هستند تونرریزی بعد از شارژ کارتریج است. این مشکل توسط فردی صورت می گیرد که کارتریج شما را شارژ کرده است. در چند سال اخیر، خیلی توصیه شده است که شارژ کارتریج خود را به افراد ماهر بسپارید تا هم خیال خودتان راحت شود و هم کارتریج و چاپگرتان مشکل نخورد . استفاده از تونر نامرغوب و قطعات بی کیفیت در کارتریج باعث می شود، کارتریج پرینت خوبی به شما ندهد.

این نکته هم توجه داشته باشید که هر کارتریج دارای دو مخزن اصلی و مخزن ضایعات است. و همزمان با خالی شدن مخزن اصلی، مخز ن ضایعات پر میشود. این روند آنقدر ادامه پیدا می کند تا کارتریج باعث تونر ریزی شود.

نشناختن کارتریج با پیام Used Black Cartridge in در چاپگر

اگر بعد از تعویض و یا شارژ کارتریج، شما با پیغام used black cartridge in  مواجه شدید. در جریان باشید که یک اشکال بسیار اساسی در پرینتر وجود دارد. این خطا ممکن است به دلیل نصب نشدن درست کارتریج و یا خوب شارژ نشدن آن باشد.

نشناختن کارتریج بعد از شارژ

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم