برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ
نوشته‌های مرتبط

شارژ کارتریج 44A

نوشته شده در تاریخ11 ماه پیش 571
دوست داشتن0

شرکت های مختلفی در زمینه شارژ انواع کارتریج ها فعالیت می کنند. از جمله این کارتریج ها، شارژ کارتریج HP 44A از سری مدل‌های پرینتر HP است.  این کارتریج‌ها با توجه به نوع برند متفاوت هستند. به طور کلی پرینترها جزو ملزومات اصلی شرکت ها، سازمان‌ها و موسسات است که در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. پرینترهای HP در بین مشتریان بسیار پرطرفدار است؛ اما یکی از دغدغه های اصلی صاحبان پرینترهای اچ پی درباره امکان شارژ کارتریج‌های آنها است. کارتریج 44a قابل استفاده در سری پرینترهای مدل M1HP M15A / M15W / M28A / M28W 5 است.

این پرینترها جزو دستگاه هایی می باشد که جدیدا وارد بازار ایران شده اند و قابلیت شارژ مجدد دارند. کارتریج 44a معمولا 300 الی 800 برگ چاپ می کند. هر چند پرینترهای HP توانایی چاپ تا 1000 برگ را نیز دارا هستند، اما برای جلوگیری از استهلاک دستگاه بهتر است، بیش از تعداد نرمال، پرینت نگیرید.

هزینه شارژ کارتریج 44a چقدر است؟

با شارژ کارتریج hp می‌توانید کیفیت اولیه پرینترها را در چاپ تضمین کنید. یکی از مهم ترین مزایای شارژ کارتریج 44a این است که قابلیت این را دارد که بعد از شارژ نیز تعداد 600 الی 700 برگ به شما بدهد. هزینه شارژ کارتریج 44a بستگی به این دارد که از چه نوع تونری استفاده می‌کنید. در صورتی که کیفیت تونر گرید A باشد، هزینه شارژ نیز بیشتر خواهد بود.

درست است که اغلب مشتریان بعد از اتمام تونر کارتریج ترجیح می دهند، آن را تعویض کنند؛ ولی تهیه اصل و اورجینال برای آنها یک چالش محسوب می‌شود. به همین خاطر به شارژ مجدد کارتریج اصلی روی می‌آورند که بسیار مقرون به صرفه تر است.

گاهی لازم است در هنگام شارژ برخی از قطعات کارتریج مانند مگنت، بلید، دکتر بلید، چیپست و درام آن تعویض شود. در این صورت قیمت شارژ کارتریج 44a افزایش می‌باید. عموما کارشناسان زمانی که مشاهده کنند نیاز به تعویض قطعات بیشتر است، به مشتریان توصیه می‌کنند، به جای شارژ، اقدام به تعویض کارتریج نمایند.  

زمان شارژ کارتریج 44a چه زمانی است؟

یکی از دغدغه های استفاده کنندگان انواع پرینترهای لیزری HP این است که آیا شارژ کارتریج بهتر است یا تعویض کارتریج. هر چند بسیاری از کارشناسان تعمیر دستگاه‌های پرینتر، تعویض آن را پیشنهاد می کنند. با توجه به قابلیت‌های که کارتریج 44a پرینترهای لیزری HP دارد، مشتریان شارژ مجدد را به جای خرید کارتریج HP 44A انتخاب می‌کنند.

زمان شارژ کارتریج 44a وقتی است که شما پیغامی مبنی بر اتمام جوهر یا تونر کارتریج دریافت کنید. بهترین کار این است که با دیدن علامت اتمام تونر، به تعویض یا شارژ مجدد آن اقدام نمایید. اگر در خصوص شارژ به موقع اهمال نمایید، علاوه بر خرابی قطعات کارتریج، به دستگاه پرینتر نیز آسیب وارد می شود. برای اطلاع بیشتردر مورد در مشکلات پس از شارژ کارتریج تنها کافی است مقاله مشکلات بعد از شارژ کارتریج hp را مطالعه کنید.

شارژ کارتریج HP 44A از اچ پی گالری

فروشگاه آنلاین اچ پی گالری ارائه دهنده انواع خدمات و شارژ کارتریج با برندهای متفاوت است. برای شارژ کارتریج HP 44A می‌توانید با مراجعه به دسته بندی شارژ کارتریج اچ پی و گزینه خرید کارتریج شارژ کارتریج HP 44A را انتخاب کنید. در صورتی که برای خرید یا دیگر موارد فنی دچار مشکل شدید کافی است با مراجعه به سایت و یا تماس با شماره 02188851183 با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. کیفیت شارژ کارتریج و اصالت کالای کارتریج خود را به ما بسپارید.

محصولات مرتبط
437,000 تومان
✔ رنگ: مشکی ✔ پرینترهای سازگار: HP M15A / M15W / M28A / M28W ✔ دارای ضمانت و گارانتی بدون قید و شرط تعویض ✔ کد کارتریج: CF244A ✔ قابلیت شارژ: دارد ✔ توان چاپ: 1000 برگ A4 ✔ قابلیت تعویض آسان در خانه یا اداره
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم