دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

شارژ کارتریج تونر پرینتر 1020 اچ پی

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش 724
دوست داشتن0

HP (اچ پي) يكي از برندهاي معتبر سازنده پرينتر است. پرينتر ليزري 1020 اچ پي يكي از پرطرفدارترين پرينترهاي سياه و سفيد است. اين پرينتر با سرعت چاپ 14 برگ در دقيقه، می‌تواند 5000 برگه A4 در ماه را چاپ کند. كارتريج HP 12A براي پرينتر hp مدل 1020، مناسب است. تونر كارتريج HP 12A به اندازه چاپ 2000 برگ ظرفیت دارد. اين كارتريج تونر را مي‌توان تا چندين بار شارژ كرد. کارتریج تونر HP 12A به دو صورت اورجينال (اصل) و طرح باكيفيت در بازار عرضه مي‌شود.

هزینه شارژ کارتریج 1020 چقدر است؟

نوع پرینتر و کارتریج، در تعیین هزینه‌ی نهایی در شارژ کارتریج نقش دارد. هزینه شارژ کارتریج 1020 hp نیز بر همین اساس، متفاوت است. با توجه به استفاده از جوهر یا تونر و همچنین نیاز به تعمیر یا تعویض سایر قطعات، برند پرینتر، رنگی یا پودری بودن، هزینه ی نهایی متغیر است.

به طور میانگین و بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی، قیمت شارژ کارتریج 1020 hp به دلیل عوامل بسیار زیادی نظیر منطقه و زمان سفارش بار و موارد دیگر متغیر است.

hp 12a

ويژگي‌هاي کارتریج تونر پرینتر 1020 اچ پی

كارتريج تونر اصل HP 12A زير نظر شركت hp توليد و وارد بازار مي‌شود. اين كارتريج داراي هولوگرام و فاكتورهاي براي شناسايي اصالت كالاست. كارتريج‌هاي اصل داراي كيفيت بالاست و سلامت پرينتر را بيشتر حفظ مي‌كند. كارتريج اصل 12A از قابليت no shake برخوردار است. اين به اين معناست كه نياز به لرزاندن ندارد و در صورت خريداري ديگر نياز به تكان دادن آن نداريد. با اين حال، قيمت كارتريج 12A قيمت بالايي دارد و در صورتي كه مشكل هزينه نداريد، بهترين توصيه خريداري كاتريج تونر اصل  12Aاچ پي است.

تفاوت كارتريج تونر اصل پرینتر 1020 اچ پی با كارتريج تونر طرح

به دليل قيمت بالاي كارتريج‌هاي اصل، كارتريج‌هاي طرح اصل توسط سازنده‌هاي ديگر توليد و وارد بازار شده است. درباره كارتريج‌هاي طرح اصل، بايد بدانيد كه اين كارتريج‌ها مطابق با استانداردهاي تونر و حفظ كيفيت، توسط سازنده‌هاي معتبر ساخته مي‌شوند. كارتريج طرح 12A اچ پي در مقايسه با كارتريج اصل، داراي كيفيت چاپ هم تراز با كارتريج اصل بوده و تعداد صفحه‌هاي چاپي مشابه كارتريج طرح اصل است.

كارتريج HP 12A با شماره فني Q2612A شناخته شده هستند. رنگ اين كارتريج تونر مشكي است و مي‌توان براي چندبار آن را شارژ كرد. پرينتر 1020 اچ پي براي كارهاي اداري و خانگي بسيار مناسب است. با كارتريج تونر ليزري پرينتر 1020 اچ پي تصاوير و متن‌هاي واضح و شفاف با كيفيت بالايي چاپ خواهيد كرد.

HP 1020

برای شارژ کارتریج باید از جوهر یا پودر تونر استفاده کرد. شارژ کارتریج 1020 hp نیز به همین طریق انجام می گیرد. به طور کلی بر اساس نوع کارتریج مورد نظر از جوهر یا تونر استفاده می‌کنیم؛ در شارژهایی که جوهر افشان هستند باید از روغن و در شارژهای لیزری از پودر تونر استفاده می‌شود.

رعایت نکردن برخی نکات ساده اما اساسی می‌تواند به خراب شدن دستگاه و ایجاد هزینه‌های اضافی ختم شود. برای شارژ کارتریج 1020 hp باید ابتدا یک پودر تونر دارای کیفیت عالی تهیه نمایید. با استفاده از یک پیچ گوشتی چهار گوش، کارتریج را از پرینتر خارج نمایید.

در مرحله‌ی بعدی آموزش شارژ کارتریج 1020 hp، باید پوشش روی کارتریج را بردارید و یونیت درام را خارج کنید. به صورت همزمان که چرخ دنده‌ی سفید رنگ دستگاه را محکم نگه داشته‌اید، باید غلطک فوم رولر PCR را از محل اتصال خود جدا کنید.

برای این کار از یک وسیله‌ی نوک تیز استفاده کنید و ابتدا فوم رولر را به سمت راست و بالا، سپس به سمت چپ حرکت دهید تا خارج شود. پس از آن با برداشتن یونیت پودر تونر و ضایعات، پین آن را از داخل به سمت خارج فشار دهید تا از محل خود بیرون بیاید. اکنون می‌توانید یونیت‌های ضایعات و تونر را از هم جدا کنید و قسمت وایپر بلید را بررسی کنید.

یونیت ضایعات و بلید را تمیز کنید. برای تمیز کردن یونیت تونر نیز باید پودر ته نشین شده در آن را خالی کرده و پس از ریختن پودر تونر درون یونیت، مراحل ذکر شده را برعکس طی نمایید تا مجددا کارتریج را ببندید.

پرینتر 1020 hp

یکی از پرینترهای بسیار باکیفیت، پرینتر 1020 hp است. این پرینتر از کارتریج 12a استفاده می‌کند. این محصول از ضمانت نامه‌ی بدون قید و شرط برخوردار است و کد اصلی کارتریج q2612a است. قابلیت شارژ مجدد کارتریج امکان استفاده ی طولانی مدت از آن را فراهم می کند.

رنگ این کارتریج مشکی بوده و خریداران محترم می‌توانند در محل کار یا منزل، آن را تعمیر کنند. توانایی چاپ کارتریج 12a در پرینتر 1020 hp، 2000 برگ a4 است. 

چه زمانی کارتریج را شارژ کنیم؟

شارژ کارتریج 1020 hp مانند سایر کارتریج ها بوده و حداکثر 3 بار می توان آن را شارژ کرد. باید در نظر داشت که با شارژ بیش از 3 بار، کیفیت چاپ کاهش پیدا می‌کند. هرگاه پرینتر پیام اتمام تونر یا جوهر کارتریج را نشان داد باید برای تعویض آن اقدام کنید. در صورتی که از زمان تعویض آن دارای تاخیر باشد امکان دارد مشکلات اساسی برای پرینتر و کارتریح به وجود آید که در همین راستا بهتر است برای بررسی مشکلات پس از شارژ کارتریج مقاله مشکلات بعد از شارژ کارتریج hp را مطالعه کنید.

شارژ کارتریج 1020 hp در اچ پی گالری

یکی از تخصصی ترین مراکز شارژ کارتریج 1020 hp، فروش انواع قطعات کارتریج و پرینتر، تونر و تعمیرات متعدد قطعات، "اچ پی گالری" نام دارد. شما می توانید با استفاده از سابقه ی 17 ساله ی این مجموعه، خدمات مرتبط با انواع ماشین های اداری را با امکان عقد قرارداد ویژه، دریافت نمایید. این مرکز می تواند به عنوان یک مجموعه ی تخصصی پاسخگوی نیازهای فنی شما عزیزان باشد. جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید از شماره تماس 02188851183 استفاده نمایید تا از دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش های تلفنی بهره‌ مند شوید. با خرید کارتریج HP 12A کیفیت پرینتر خود را تضمین کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم