برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ
نوشته‌های مرتبط

شارژ کارتریج hp j4580

نوشته شده در تاریخ11 ماه پیش 666
دوست داشتن0

آنچه که باید درباره کارتریج hp j4580 بدانید

کارتریج hp j4580 با پرینترهای مدل j4660، j4624، j4580، j4535، j4524، G510n، G510a و j4680 سازگاری دارد. شارژ کارتریج hp j4580 جزو آن دسته از شارژ هایی است که باید به صورت تخصصی انجام شود، زیرا این نوع پرینترها دارای طراحی پیچیده و مدرن هستند.

به همین خاطر اکیدا توصیه می شود برای شارژ و پر کردن مخزن آن به مراکز تخصصی مراجعه کنید. پرینترهای اچ پی مدل J4580  از تکنولوژی جوهر افشان بهره می برند و دارای رنگ های مشکی، زرد، قرمز و آبی می باشد. در واقع این نوع پرینترها رنگی جوهر افشان هستند. 

تعداد برگ هایی که از این نوع می توانید پرینت بگیرید، شامل 300 برگ رنگی و 200 برگ مشکی می باشد. کارتریج hp j4580 که به صورت اورجینال توسط کارخانه سازنده همراه با پرینترها عرضه می شوند، دارای کیفیت بسیار خوبی هستند، به طوری که قابلیت شارژ مجدد دارند. به همین خاطر اغلب مشتریان ترجیح می دهند از شارژ کارتریج hp j4580 استفاده کنند.

هزینه شارژ کارتریج hp j4580چقدر است؟

شارژ کارتریج hp j4580 از قیمت زیادی برخوردار است، زیرا این مدل جزو آن دسته از کارتریج هایی هستند که در دسته جوهر افشان رنگی قرار دارند. قابلیت هایی چون چاپ، فکس، اسکن و کپی باعث شده تا در بین کاربران محبوبیت بالایی داشته باشد. 

از طرفی دیگر به خاطر استفاده از جوهرهای رنگی، شارژ آن به دقت بالایی نیاز دارد تا کیفیت تونرهای اورجینال را حفظ کنند. به همین دلیل هزینه آن نسبت به سایر شارژ کارتریج ها متفاوت می باشد. البته استفاده از تونر با کیفیت و تعویض قطعات دیگری مثل مگنت، درام و چیپست (در صورت نیاز) در هزینه آن تاثیر دارد.

در صورتی که پس از شارژ کارتریج، پرینتر کارتریج را تشخیص نمی‌دهد کافی است مقاله نشناختن کارتریج بعد از شارژ را مطالعه کنید. 

زمان شارژ کارتریج hp j4580چه زمانی است؟

چند عامل زمانبندی شارژ کارتریج hp j4580را تعیین کند. اول اینکه این پرینترها مدرن هستند و قابلیت نشان دادن اتمام تونر را دارند. در صورت مشاهده آلارم اتمام جوهر باید به تعویض کارتریج یا شارژ آن اقدام نمایید. 

نشانه های دیگری که زمان‌بندی شارژ کارتریج j4580 را مشخص می کند، این است که شش ماه از عمر مفید کارتریج باید گذشته باشد. همچنین اگر هنگام پرینت مشاهده نمودید که رنگ ها پخش می شوند یا چاپ بسیار کمرنگ است، نشان می دهد که زمان  شارژ کارتریج hp j4580 فرا رسیده است.

شارژ کارتریج hp j4580 توسط کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی HP 901 BLACK به راحتی انجام می‌شود. کارتریج جوهر افشان مشکی 901 hp یکی از انواع کارتریج‌های مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب است. برای خرید کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی HP 901 BLACK و یا اطلاع از نحوه کارتریج می‌توانید با از طریق مراجعه به سایت و یا تماس با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید. 

شارژ کارتریج hp j4580 در اچ پی گالری

فروشگاه آنلاین اچ پی گالری یکی از نمایندگان رسمی فروش انواع کارتریج‌های موجود در بازار است. این فروشگاه کارتریج جوهرافشان مشکی اچ پی HP 901 BLACK را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌کند. اچ پی گالری ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به پرینترهای اداری و خانگی و شارژ کارتریج hp و برندهای دیگر است که همه روزه پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با مراجعه به سایت اچ پی گالری و یا تماس با شماره  02188851183 تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما همواره پاسخگوی سوالات شما درباره قیمت و نحوه شارژ و خدمات دیگر شارژ کارتریج هستند. با ما در ارتباط باشید و از کیفیت چاپ پرینترهای خود لذت ببرید.

محصولات مرتبط
ناموجودSold out
0 تومان
✔ رنگ: مشکی ✔ پرینترهای سازگار: 4660 / 4500 / J4580 / 4500 ✔ دارای ضمانت و گارانتی بدون قید و شرط تعویض ✔ کارتریج جوهرافشان HP 901 BLACK  چاپ با کیفیت و جذاب ✔ قابلیت تعویض: تعویض آسان در خانه یا اداره ✔...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم