دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

معرفی بهترین پرینترهای تک کاره لیزری اداری

نوشته شده در تاریخ4 ماه پیش 150
دوست داشتن0

امروزه فروش پرینترهای جوهرافشان نسبت به پرینترهای لیزری بسیار پر فروش است. به این دلیل که هم شارژ کارتریج و هم تعمیر پرینتر لیزری بسیار راحت تر است. در صدر فروش پرینترهای لیزری می توان شرکت اچ پی را بسیار قدرتمند دانست و بسیاری از فروش بازار در دست این شرکت است. در این مقاله قصد داریم بهترین پرینترهای تک کاره لیزری را به شما معرفی کنیم تا در خرید خود راحت باشید.

بهترین پرینترهای تک کاره لیزری اداری

پرینترهای لیزری به سه دسته ی تک کاره سه کاره و چهار کاره تقسیم می شوند که این بستگی به نوع انتخاب مشتری دارد.  پرینتر تک کاره فقط کار پرینت را انجام می دهد و این نوع پرینترها فضای کمتری را اشغال می کنند و بسیار مقاوم هستند.

1.پرینتر تک کاره لیزری اچ پی Laserjet Pro M15A

این پرینتر در دقیقه می تواند 19 برگ پرینت بگیرد. حجم این پرینتر بسیار کوچک است و فضای کمی از میز شما را اشغال می کند. این پرینتر فقط کار چاپ را برای شما انجام می دهد و رنگ آن هم مشکی است. وزن این پرینتر 3.8 کیلو گرم است و رزولوشن آن 600*600 است. ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر 150 برگ است. یکی از معایب این پرینتر فضای کم سینی کاغذ است. اگر شما فعالیت زیادی برای چاپ دارید پس پرینتر Laserjet Pro M15A انتخاب مناسبی برای شما نیست.

2.پرینتر تک کاره لیزری HP M404dn

یکی دیگر از بهترین پرینترها در تک کاره لیزری پرینتر HP M404dn است. سرعت این پرینتر بسیار عالی است و در دقیقه 40 برگ پرینت می گیرد. از دیگر مزایای این پرینتر سینی کاغذ 250 برگی آن است که به شما این امکان را می دهد که اگر فعالیت زیادی در چاپ دارید این پرینتر را خریداری کنید. این پرینتر در ماه می تواند چیزی حدود 80000 برگ را برای شما پرینت بگیرد. ابعاد و وزن این پرینتر بسیار مناسب است و فضای زیادی را برای شما اشغال نمی کند. رزولوشن این پرینتر 1200*1200 است. کارتریج تونری که مناسب این پرینتر است HP 59A  است که شارژ این کارتریج بسیار راحت است.

3. پرینتر لیزری تک کاره برادر L2365DW

یکی از پرینترهایی که توجه همه را جلب کرده پرینتر Brother L2365DW  است. این پرینتر دارای وزن 6.9 کیلوگرمی است و در دقیقه می تواند 30 برگ پرینت بگیرد. توان کار ماهانه ی این پرینتر 10000 برگ است. یکی از خصوصیات این پرینتر که نسبت به پرینترهای دیگر متمایزش کرده چاپ دورو است. این پرینتر توانایی اتصال از طریق شبکه وای فای را نیز دارد. رزولوشن این دستگاه 1200 در 600 است و این امکان را دارد که چاپ شما با کیفیت بالا چاپ شود. ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر 250 برگی است.

این سه مدل از پرینترهای تک کاره بسیار پر فروش و از نظر کارایی بسیار فوق العاده هستند. در خرید پرینتر به یاد داشته باشید که چه نوع نیازهایی برای شما ملاک است. از مهمترین فاکتورهای خرید پرینتر میتوان به دورو پرینت گرفتن و ظرفیت سینی کاغذ و همچنین سرعت چاپ در دقیقه اشاره کرد. اچ پی گالری در خدمت شما عزیزان می باشد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم