برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

کارتریج تونر پرینتر 3050 اچ پی

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش 617
دوست داشتن0

كارتريج تونر ليزري پرينتر 3050 اچ پي سياه و سفيد، چند منظوره است و به جزء پرينت، كاربرد كپي، اسكن و نمابر را نيز دارد. پرينترهاي چندمنظوره به دليل اينكه يك دستگاه با چند قابليت هستند، بسيار مقرون به صرفه هستند. اين پرينتر حداكثر 7000 برگ در ماه چاپ مي‌کند و سرعت چاپ آن، حداکثر 16 صفحه در هر دقیقه است. کارتریج تونر مناسب این پرینتر، مدل 12AHP است.

برای خرید و اطلاع ازقیمت کارتریج HP کلیک کنید.

مشخصات فني کارتریج تونر پرینتر 3050 اچ پی

ظرفيت چاپ كارتريج تونر 12AHP، حدود 2500 برگ است. در صورت چاپ اطلاعات متنی، می‌توانید از این ظرفیت به صورت کامل استفاده کنید. کارتریج تونر یا کارتریج لیزری، یکی از اجزای مهم و پرمصرف پرینتر است و در نتیجه برای خرید آن باید بسیار دقت داشته باشید. کارتریج تونر شامل پودر تونر است که به وسیله شارژ الکترواستاتیک درام و گرم شدن آن، توسط یک غلطک چاپ روی کاغذ انجام می‌شود.

hp 12a

انواع كارتريج تونرها

کارتریج تونرها توسط شركت سازنده ساخته و هنگام توليد پرينتر، روي دستگاه قرار مي‌گيرد. كارتريج‌هاي توليد شده توسط برندها به صورت جداگانه در بازار عرضه مي‌شوند. اين نوع كارتريج‌ها به عنوان كارتريج اصل يا اورجينال شناخته مي‌شوند. كارتريج اصل به دليل كيفيت بالا در چاپ با رنگ‌هاي زنده، داراي قيمت بالايي است.

براي همين، شركت‌هاي ديگري، شروع به توليد كارتريج‌هاي طرح اصل با قيمت پايين‌تري كردند. كيفيت چاپ در اين كارتريج‌ها پايين‌تر از كارتريج‌هاي اصل است. کیفیت جوهر پرینتر رنگی استفاده شده در کارتریج می‌تواند در سلامت و عمر کارتریج موثر باشد. برای اطلاع ازقیمت جوهر پرینتر جوهر کلیک کنید.

نكاتی برای خريد کارتریج تونر پرینتر 3050 اچ پی

کارتریج تونر پرینتر 3050HP با شناسه فني Q2612A شناخته مي‌شود و مناسب كارهاي اداري و خانگي و به رنگ مشكي است. كارتريج 12A قابليت شارژ براي چند بار را دارند. كارتريج تونرها به صورتي ساخته مي‌شوند كه نصب و تعويض آن‌ها به آساني صورت مي‌گيرد و نياز به متخصص نيست، فقط هنگام نصب بايد دقت داشته باشيد تا به اجزاي كارتريج آسيبي وارد نشود.

كارتريج‌هاي طرح، با درجه‌هاي مختلفي ساخته مي‌شوند و براي همين زمان خريد، بايد دقت داشته باشيد و از فروشنده‌هاي معتبر خريداري كنيد.

hp 3050 printer

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم