برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دسته‌بندی وبلاگ
جستجو در وبلاگ

پرفروش‌ترین کارتریج‌های سال 2019 را بشناسید

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش 365
دوست داشتن0

کارتریج‌ها یکی از قطعه‌های مهم پرینترها هستند و عمل پرینت با استفاده از کارتریج و قطعات داخل آن انجام می‌شود. در نتیجه یک عضو بسیار مهم دستگاه‌های چاپگر هستند. در صنعت پرینتر و دستگاه‌های چاپ، شرکت‌ها و برندهای مختلفی کارتریج در رده‌های مختلف کیفیتی تولید کرده و روانه بازار می‌کنند. عوامل مختلفی مثل کیفیت و هزینه باعث می‌شود مشتری‌ها کارتریج مناسب خود را خریداری کنند.

زمانی که تعداد مشتری بیشتری یک نوع کارتریج را خریداری می‌کنند و به قول معروف پر فروش می‌شود دلیلی بر خوب بودن کیفیت و قیمت آن است. اکنون که به انتهای سال 2019 میلادی رسیدیم، در این مقاله قصد داریم تا کارتریج‌های پر فروش سالی که گذشت را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید بتوانید از میان این‌ها گزینه مناسب را خریداری کنید.

کارتریج HP 85A

همانطور که از نام کارتریج HP 85A مشخص است تولیدکننده آن کمپانی بزرگ HP است. این کارتریج جزء یکی از پرفروش‌های سال 2019 شناخته شده و اگر کمی جست‌وجو کنید متوجه می‌شوید اکثر اداره‌ها و شرکت‌ها که مصرف بالای چاپی دارند، از این کارتریج استفاده می‌کنند. قابل شارژ بودن این کارتریج یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن است، بعد از تمام شدن تونر شما می‌توانید کارتریج را دوباره شارژ کنید و این قضیه هزینه‌های شما را پایین می‌آورد. این کارتریج تا 1600 صفحه را چاپ می‌کند. این کارتریج متناسب با محیط زیست ساخته شده است.

CARTRIDGE HP 85A

کارتریج HP 83A

یکی دیگر از کارتریج‌های پر فروش سال 2019 باز هم تولید شرکت HP است. اگر یکی از پرینترهای HP را دارید، از کارتریج‌های خود این شرکت استفاده کنید، کارتریج‌های اصلی به مراتب کیفیت بالاتر و عمر بیشتری دارند. اگرچه قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های سازگار بیشتر است اما همین کیفیت باعث شده تا مدل کارتریج HP 83A جزء پرفروش‌های سال 2019 شود.

با اینکه این کارتریج برای پرینترهای سیاه و سفید است، اما اگر می‌خواهید هنگام چاپ طیف رنگ خاکستری شفافیت بیشتری داشته باشد، حتما این مدل را انتخاب کنید. این پرینتر عکس‌های سیاه و سفید را با سایه روشن‌های خاکستری شفاف و زیبا چاپ می‌کند. شفافیت در چاپ و بالا بودن کیفیت مزیت کارتریج 83a HP است. این کارتریج تا 1500 صفحه را می‌تواند چاپ کند. این مدل هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمی‌کند.

cartridge hp 83a

کارتریج HP 05A

کارتریج 05a HP یکی دیگر از مدل‌های پر فروش برند HP است. این مدل به حرفه‌ای‌های چاپ توصیه می‌شود. دلیل آن چیست؟ این کارتریج بدون وقفه و نگرانی تا 2300 صفحه را پرینت می‌گیرد و سرعت چاپش آن را از دیگر مدل‌ها متمایز کرده است. وجود سیستم هشدار میزان کارتریج و اعلام پایین بودن تونر دو قابلیت و مزیت این پرینتر محسوب می‌شود.

 کارتریج HP 05A در بازار با نام کارتریج 2055 HP معروف است، زیرا با این مدل دستگاه سازگاری دارد. این مدل کارتریج مانند دیگر مدل‌های شرکت HP سازگار با محیط زیست است. کیفیت بالای چاپ نیز یکی دیگر از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

cartridge hp 05a

کارتریج HP 17A

این مدل به دلیل داشتن فناوری JetIntelligence یکی دیگر از پرفروش‌ترین کارتریج های لیزری سیاه و سفید کمپانی HP است. حتما برای‌تان سوال پیش آمده که این فناوری چیست؟ با استفاده از این فناوری، مصرف انرژی تا 53 درصد صرفه‌جویی می‌شود. این کاهش در واقع چطور اتفاق می‌افتد؟ کارتریج HP 17A از گرمای کمتری برای ذوب کردن تونر روی کاغذ استفاده می‌کند.

این باعث کاهش در مصرف انرژی می‌شود. همچنین این فناوری باعث شده تا پرینترهایی که از این نوع کارتریج‌ها استفاده می‌کنند چاپ با کیفیت‌تری داشته باشند. این کارتریج تا 1600 برگه را چاپ می‌کند. این کارتریج برای چاپ اسناد به صورت تک رنگ بسیار مناسب هستند. همچنین طبق استاندارهای محیط زیستی ساخته شده و سازگار با محیط زیست هست.

cartridge 17a

کارتریج 737 CANON

یکی دیگر از شرکت‌های معروف تولید کارتریج، پرینتر و صنعت چاپ، شرکت کانن است. پرینترهای برند این شرکت بسیار به کارتریج حساس بوده و در صورت استفاده از کارتریج نامناسب، در بیشتر مواقع آسیب می‌بینند. تعداد بالای ظرفیت چاپ یکی از مزیت‌های آن محسوب شده و آن را از دیگر کارتریج‌ها متمایز می‌کند. کاتریج 737 CANON تا 2400 صفحه را چاپ می‌کند.

همچنین این کارتریج با داشتن کیفیت بالا، بسیار سریع عملیات چاپ را انجام می‌دهد که زمان چاپ یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است. نصب و تعویض این کارتریج به راحتی انجام می‌شود. این کارتریج تک رنگ است و برای چاپ‌های سیاه و سفید استفاده می‌شود. قابل شارژ بودن یکی دیگر از قابلیت‌های این مدل است.

cartridge canon 737

کارتریج 725 CANON

یکی دیگر از مدل‌های پر فروش سال 2019 کارتریج 725 CANON است. همانطور که در بالا گفتیم کانن یکی از تولیدکننده‌های پرینتر و کارتریج بازار است و پرینترهای این شرکت به کارتریج‌ها حساس هستند، پس در انتخاب کارتریج این پرینترها دقت بیشتری داشته باشید. کیفیت بالا و قیمت مناسب جزء مزیت‌های این کارتریج است. این کارتریج تا 1600 صفحه با پوشش 5 درصدی چاپ می‌کند، پوشش 5 درصدی به این معناست که اگر طرح تا 5 درصد روی کاغذ A4 چاپ شود، از شمارنده کارتیج یک شماره کم خواهد شد.

cartridge canon 725

کارتریج SAMSUNG 101S

رسیدیم به تک محصول کمپانی سامسونگ که در لیست پرفروش‌ترین‌های سال 2019 قرار گرفته است. این کارتریج با مدل‌های مختلف پرینتر سامسونگ سازگار است. شفافیت و کیفیت بالا یکی از نقطه‌های قوت این کارتریج است. کارتریج 101 سامسونگ می‌تواند تا 1500 صفحه را چاپ کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این کارتریج قابل شارژ بودن آن است، زمانی که تونر آن تمام شد یا کاهش پیدا کرد می‌توانید آن را به مراکز معتبر برده و شارژ کنید. این کارتریج قابلیت چندین مرتبه شارژ شدن را دارد. این مدل کارتریج سامسونگ برای پرینترهای سیاه و سفید استفاده می‌شود.

SAMSUNG 101 CARTRIDGE

کارتریج لیزری رنگی 125 HP

حالا هم نوبتی باشد، نوبت معرفی کارتریج‌های پرینترهای رنگی است. کمپانی HP در این حوزه سرآمد است و چند مدل از این برند در لیست پرفروش‌ترین‌های کارتریج‌های رنگی قرار گرفتند و یکی از آن‌ها کارتریج لیزری رنگی 125 HP است. در ادامه به معرفی سه مدل دیگر از این شرکت می‌پردازیم. این کارتریج در چهار رنگ مشکی، آبی، زرد و قرمز قابل خریداری هستند. این کارتریج‌ها را می‌توانید در یک پک کامل که به آن کارتریج125a HP هم گفته می‌شود بخرید، غیر از این هم این کارتریج‌ها به صورت جداگانه قابل خرید هستند.

کیفیت بالا چاپ رنگ‌ها در تصاویر و اشکال گرافیکی از مزیت این مدل است. این کاتریج از فناوری Color Sphere یا کُره رنگی بهره برده است. این به چه معناست؟ با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید هر ایده‌ای که برای چاپ دارید را اجرا کنید. فناوری کُره رنگی 40% میزان شفافیت و کیفیت و 22% میزان چاپ را بالا می‌برد. سرعت بالای چاپ از دیگر مزیت‌های کارتریج رنگی 125 HP است. یکسری از مدل‌های کارتریج 125a HP قابلیت پرینت 1250برگه با رنگ مشکی و هر کارتریج رنگی 1000 برگه را دارد.

HP 125A

کارتریج لیزری رنگی 131 HP

پرینترهای رنگی به چهار کارتریج مشکی، قرمز، زرد و آبی نیاز دارند، برای همین شما می‌توانید پک کامل این کارتریج‌ها را خریداری کنید یا اگر یکی از کارتریج‌های‌تان تمام شد یا به مشکل برخورد، نسبت به تهیه ان اقدام کنید. میزان بالای چاپ در این نوع کارتریج‌ در کنار دقت بالا در چاپ به عنوان مزیت آن محسوب می‌شود. کارتریج لیزری رنگی 131 HP دقت بسیار بالایی در چاپ دارد و همین باعث مورد باعث بالا رفتن کیفیت آن می‌شود. این کارتریج در هر رنگ تا 1800 برگه را می‌تواند چاپ کند. قابلیت شارژ شدن از دیگر مزیت‌های این کارتریج است.

CARTRIDGE HP 131A

کارتریج لیزری رنگی 126 HP

این کارتریج هم همانند دیگر کارتریج‌های پرینترهای رنگی در چهار رنگ تولید می‌شود که شما می‌توانید براساس نیازتان پک کامل یا هر کدام را که نیاز دارید خریداری کنید. اما چرا این کارتریج جزء پر فروش‌های سال 2019 شناخته شد؟ ایجاد رنگ‌های زنده و واقعی دلیل پر فروش شدن این کارتریج است. این کارتریج باعث می‌شود تا تونر طرح شما را با رنگ‌های واقعی، زنده و شفاف چاپ کند.

در نتیجه کیفیت و شفافیت رنگ‌ها در کارتریج لیزری رنگی 126 HP باعث مزیت آن شده است. همچنین قیمت آن نسبت به سایر هم رده‌های خود مناسب‌تر است. این کارتریج قابلیت چاپ 1200 برگه مشکی و 1000 برگه رنگی را در هر کارتریج رنگی دارد.

CARTRIDGE HP 126A

کارتریج لیزری رنگی 410 HP

آخرین کارتریج در لیست پرفروش‌های سال 2019، کارتریج لیزری رنگی 410 HP است. این کارتریج به دلیل سرعت بالای چاپ بدون کوچک‌ترین صدمه به کیفیت چاپ، در این لیست قرار گرفته است. این کارتریج رنگی به طور میانگین با سرعتی حدود 48% بیشتر از کارتریج‌های دیگر عمل چاپ را انجام می‌دهد، این در حالی است که کیفیت چاپ با بالاترین حدامکان انجام می‌شود. همچنین بالا بودن میزان چاپ یکی دیگر از مزیت‌های این مدل است. هر کدام از کارتریج رنگی 410 HP 2300 برگه را چاپ می‌کنند.

CARTRIDGE HP 410A

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم